Piata Lactate | Romania | 2009 - 2016

diary-market

In anul 2013 piata produselor lactate a crescut fata de anul 2012 cu aprox. 8% in volum si cu 12% in valoare. Per ansamblu, in perioada 2009 – 2013 piata produselor lactate a avut un ritm anual de crestere de numai 3%, in valoare, cu mult sub media de 21% inregistrata in perioada 2004 – 2008. Cresterea este in linie cu estimarile din analiza din Aprilie 2009. Daca facem comparatie intre consumul de produsele lactate industrializate din Romania cu media din UE 27, rezulta un potential de crestere de aproape 4 ori pentru Romania. Pentru anul 2016, in varianta realista, InterBiz estimeaza ca piata produselor lactate va ajunge la 1,6 mld. € in retail, avand un ritm anual de crestere de 1% in euro. Pe piata produselor lactate se evidentiaza tendinta de diversitate a ofertei de produse, inovatii pentru consumatori, oportunitati noi combinate cu un trend mai modern de consum.

Inscriere newsletter

Nume:
Email: